پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قاریان بین المللی سفیران جمهوری اسلامی هستند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: ظرفیت های عظیم فرهنگی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد موجب ترویج معارف و مکتب اهل بیت علیهم السلام و مباحث قرآنی در کشور عزیزمان گردید.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با تقدیر از برگزارکنندگان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: برگزاری این مسابقات باعث به وجود آمدن یک فضای سالم رقابتی بین همه افرادی شد که در قسمت های مختلفی علوم قرآنی همچون تلاوت، تفسیر، و حفظ شرکت داشتند و در ادامه موجب افزایش تلاش بیشتر آن ها در مسیر فعالیت تخصصی علوم قرآنی خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت های عظیم فرهنگی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد موجب ترویج معارف و مکتب اهل بیت علیهم السلام و مباحث قرآنی در کشور عزیزمان گردید و بهترین شیوه برای نشر این معارف برگزاری همین مسابقات قرآنی است که از همه ی دنیا نمایندگانی در این همایش حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام رحیمی صادق در پایان قاریان را سفیران قرآنی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: نفس برگزاری این مسابقه حاکی از ظرفیت بالایی است که در کشور و نظام ما وجود دارد.

وی افزود: مضافاً بر این که کسانی که از کشور عزیزمان در این مسابقات شرکت کردند و رتبه هایی را کسب می کنند این هم مزید برعلت خواهد شد برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اهل بیت علیهم السلام و منحرفانی که فکر می کنند ایران اسلامی به لحاظ توجه به مباحث قرآنی عملکرد ضعیفی دارد.

 

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha