جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی در واکنش به بیانیه رئیس دادگاه عالی پاکستان از رئیس دیوان عالی کشور خواست از مدارس دینی بازدید کرده و معیار آموزشی دینی را از نزدیک ببیند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور پاکستان در واکنش به بیانیه رئیس دادگاه عالی پاکستان که گفته بود این ناکامی دولتمردان است که مردم به خاطر مشکلات مالی وقتی نمی توانند بچه های خودشان را به مدرسه بفرستند، مدارس دینی آنها را پذیرش می‌کند و من از رئیس دیوان عالی کشور دعوت می‌کنم از مدرسه دینی ما بازدید کرده و معیار آموزشی دینی را از نزدیک ببیند و در مورد بیانیه خود تجدید نظر کند.

وی افزود: مردم بدون هیچ اجباری بچه های خودشان را در حوزه های علمیه پذیرش می کنند، چون اینجا در یک فضای اسلامی بچه ها آموزش دینی و دنیوی کسب می‌کنند و نظام آموزش حوزه های علمیه بسیاری از دانشگاه‌های کشور بهتر است، و بیانیه رئیس دادگاه عالی پاکستان کاملا اشتباه است.

گفتنی است آصف سعید کهوسه رئیس دیوان عالی پاکستان در دوران قضاوت یک پرونده اظهار داشت که متاسفانه این ناکامی دولت است که مردم به علت مشکلات اقتصادی بچه های خودشان را به جای دانشگاه‌ها و مدارس در مدارس دینی پذیرش می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha