جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدارس علوم دینی تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز در جلسه هفتگی خود با مدیران مراکز حوزوی ضمن تقدیر از کمک‌های حوزویان استان به سیل‌زدگان، بر لزوم ادامه داشتن این کمک‌ها تا پایان بحران ناشی از سیل تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، جلسه هفتگی مدیران مراکز حوزوی تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز به میزبانی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان، با حضور ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز برگزار شد.

در این جلسه، گزارش مدیران در خصوص کمک‌رسانی و اعزام گروه‌های جهادی حوزویان به مناطق سیل‌زده ارائه و در آخرین تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد. شهین‌باهر، شهردار تبریز نیز گزارشی از سفر دو روزه خود به استان‌های حادثه دیده ایلام، خوزستان و لرستان ارائه کرد و به تمجید از حضور جهادی طلاب و روحانیون در شهرهای آسیب دیده از سیل پرداخت.

همچنین جلسه درس اخلاق حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز برگزار شد که امام جمعه تبریز در ابتدای این جلسه از حضور جهادی و خودجوش طلاب و روحانیون استان در کنار هموطنان مصیبت‌زده از بدو جاری شدن سیل، تجلیل و تشکر کرد و بر ادامه کمک‌های نقدی، غیر نقدی و حضور گروه‌های جهادی در مناطق آسیب‌دیده تا خارج شدن از بحران سیل را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است، علاوه بر گروه‌های جهادی اعزام شده از مدارس علوم دینی آذربایجان‌شرقی به استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان، حوزویان این استان گروه‌های متعددی را بصورت خودجوش و داوطلبانه برای اعزام به مناطق آسیب دیده از سیل، ساماندهی و تشکیل داده‌اند تا به محض اعلام نیاز از سوی مسئولان؛ راهی مناطق شده و در خدمت هموطنان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha