جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرعماد

حوزه نیوز/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر این که با بیان اینکه طلاب و روحانیون در کنار سایر نیروهای جهادی تا حل مشکلات سیل زدگان در کنار آنها خواهند بود، گفت: مبلغان باید با تمام توان علاوه بر امداد رسانی فیزیکی به مردم، در امداد رسانی معنوی به آسیب دیدگان نیز همت خود را بیش از پیش بکار گیرند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به اینکه نیروهای جهادی بصورت خودجوش از همان روزهای نخست وقوع سیل در استان، در کنار مردم آسیب دیده هستند، گفت:‌در این میان حضور خودجوش طلاب و روحانیون برای امداد رسانی به مردم آسیب دیده چشمگیر بوده، به طوری که با فعالیت امدادی در حال زدودن گل و لای از خانه های مردم هستند و تقریبا بخش اعظمی از این کار به اتمام رسیده است .

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در کنار سایر نیروهای جهادی تا حل مشکلات سیل زدگان در کنار آنها خواهند بود، خاطر نشان کرد: حضور طلاب و روحانیون در بین مردم آسیب دیده از سیل بارقه امید به ادامه زندگی را در آنها جاری کرد.

امام جمعه خرم آباد و رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به فرا  رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم تبلیغ آموزه های دینی و معنوی در بین  مردم، بر اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در مناطق سیل زده تاکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مردم آسیب دیده از سیل نیازمند برنامه های معنوی و تبلیغی هستند، یادآور شد: باید در خصوص برنامه ریزی برای اعزام مبلغ و اجرای برنامه های پرمختوا در این مناطق با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه ریزی های لازم صورت گیرد .

وی در پایان بر لزوم تلاش حوزویان برای اجرای برنامه های دینی و فرهنگی خلاق و با محتوا تاکید کرد و گفت: مبلغان باید با تمام توان علاوه بر امداد رسانی فیزیکی به مردم، در امداد رسانی معنوی به آسیب دیدگان نیز همت خود را بیش از پیش بکار گیرند .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha