جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک رسانی طلاب به مردم روستاهای سیل زده اهواز

حوزه نیوز/ رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اهواز گفت:: به دلیل آن که ارتفاع آب در کانال چمران بالاتر از کانال دهخداست، آب در حال برگشت به سمت عین دو می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام جاسم موسی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اهواز، گفت: با توجه به اینکه ورودی آب کانال دهخدا بسته شده است، اما در قسمتی که کانال دهخدا از زیر کانال چمران عبور می کند، آب از کانال چمران در حال برگشت به کانال دهخدا ست.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع آب در کانال چمران بالاتر از کانال دهخداست، خاطرنشان کرد: به لحاظ توپوگرافی زمین، که شیب منطقه به سمت عین دو می باشد، آب در حال برگشت به سمت عین دو است.

این عضو شورای شهر اهواز اطمینان داد: با فوریت و تمام قوا، در حال مسدود کردن این خروجی کانال دهخدا به سمت هور هستیم، تا از بازگشت آب به سمت عین دو جلوگیری کنیم.

گفتنی است، عین دو، یکی از توابع بخش مرکزی کلانشهر اهواز است که با ورود سیلاب بالا دست به رودخانه کرخه دچار آبگرفتگی شد. البته با غیرت جوانان این منطقه و تلاش جهادگران، عین دو از موج اول آبگرفتگی نجات پیدا کرد، ولی موج دوم، اهالی این منطقه حاشیه ای شهر اهواز را تهدید می کند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha