چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شورا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: با موافقت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و پیگیری های معاونت آموزش حوزه استان، آزمون ورودی حوزه‌ در روز جمعه ۳۰ فروردین، به دلیل سیل اخیر در استان های سیل زده ایلام، خوزستان، گلستان و لرستان لغو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در شورای معاونین حوزه علمیه ایلام به حضور جهادی طلاب در مناطق سیل زده اشاره و بیان کرد: در امر کمک رسانی به مناطق سیل زده طلاب مدارس علمیه استان ایلام جهادی عمل کردند و در همان روزهای ابتدایی بعد از سیل، در این مناطق حضور یافتند.

مدیر حوزه علمیه ایلام اظهار کرد: حضور طلاب در مناطق سیل زده، موجب تشویق جوانان برای کمک رسانی در این مناطق گردید و باید در آینده از فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: با موافقت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و پیگیری های معاونت آموزش حوزه علمیه استان، آزمون ورودی حوزه‌ به دلیل سیل اخیر در استان های سیل زده ایلام، خوزستان، گلستان و لرستان در جمعه ۳۰ فروردین لغو گردید.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدام احمقانه ترامپ، گفت: پس از اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا در تروریستی دانستن سپاه پاسداران، محبوبیت این نهاد انقلابی در منطقه و جهان چند برابر شد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: جهادگران پاسدار و بسیجیان مخلص هم در جبهه توسعه و آبادانی کشور حضوری فعال دارند و هم در جبهه مبارزه با استکبار جهانی و تامین امنیت پایدار تبدیل به الگویی برای دولت ها و ملت های آزاده شده اند.

وی در پایان یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور و ارزش های ناب و متعالی انقلاب اسلامی همیشه پیشگام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha