جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان گلستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گلستان در مراسم ختم مادر شهیدان حبیب لی از صبر و استقامت مردم استان به ویژه شهرستان های آق قلا و گمیشان تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در مراسم ختم  مادر شهیدان حبیب لی در آق قلا اظهار کرد: به آخوند حبیب لی و فرزندان ایشان فقدان این بانوی محترمه را تسلیت عرض می کنم، ان شاءالله خداوند به همه بازماندگان صبر و اجر عنایت کند و این بانوی محترمه که مادر شهید هم بودند انشالله با اهل بیت پیامبر(ص) محشور بفرماید.

وی افزود: در حادثه سیل که برای استان رخ داد مردم سیل زده از خود صبوری نشان دادند و این یکی از امتیازات استان بود.

امام جمعه گرگان گفت: مهمان هایی که از تهران به استان می آمدند و از مناطق مختلف سیل زده بازدید می کردند این موضوع را عنوان می کردند که در سایر مناطق سیل زده کشور با داد و فریاد مردم مواجه بودیم اما اینجا با آرامش و صبر مردم مواجه شدیم.

آیت الله نورمفیدی افزود: ان شاءالله این مصیبتی که برای استان رخ داده است خیر و برکتی هم وجود داشته باشد، همان طور که خداوند در آیات شریفه قرآن می فرماید چه بسا چیزهایی برای شما خوب نیست اما خیر شما در آن است.

وی اظهار کرد: خداوند به پیامبرش می فرماید آن هایی که در مصیبت ها اهل صبر کردن هستند بشارت دهید چرا که خداوند بندگانش را آزمایش می کند و صابرین افرادی هستند که وقتی مصیبتی بر آن ها وارد می شود می گویند  «انا لله و انا الیه راجعون».

امام جمعه گرگان ادامه داد: من به سهم خودم از همه مردم استان به ویژه شهرستان های آق قلا و گمیشان تشکر می کنم و امیدواریم خداوند برکات و خیراتش را بیشتر نازل می کند و افرادی هم که جان خود را در سیل از دست دادند مورد لطف ورحمت خداوند قرار گیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha