چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه پیگیر دیدار طلاب جهادی با رهبر معظم انقلاب خواهم بود، گفت: مطمئن هستم که مقام معظم رهبری شخصاً مشتاق این دیدار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، ضمن تشکر اقدامات مرکز خدمات حوزه برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، اظهارداشت: مرکز خدمات اقدامات خوب و قابل توجهی در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان انجام داده و امیدوارم این خدمات استمرار داشته باشد.

وی به نقش طلاب در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون در همه شهرهای خوزستان حضور جدی و فعال داشته و به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، حتی در مناطقی که کمتر کسی به آنجا می‌رود!.

آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به کمک آیت‌الله سبحانی، به زلزله‌زدگان، بیان کرد: خداوند به ایشان سلامتی دهد. ایشان از ذخایر بزرگ انقلاب بوده و این کمکی که از حساب شخصی خود انجام داده‌اند، کار بسیار بزرگی است؛ چراکه همه ما می‌دانیم وضع مالی آیت‌الله سبحانی چندان مساعد نیست! معظم‌له در واقع ایثار و از خود گذشتگی کرده‌اند.

آیت الله موسوی جزایری از تقاضای حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، برای ترتیب دادن دیدار طلاب و روحانیون جهادی با رهبر معظم انقلاب استقبال کرد و افزود: این درخواست بسیار خوبی است و بنده حتماً این را پیگیری خواهم کرد و مطمئن هستم که مقام معظم رهبری خودشان مشتاق این دیدار هستند.

وی در پایان گفت: یک ‌شب درحالی‌که حالم آن‌چنان مساعد نبود، برای بازدید از سیلبند زرگان به آن منطقه رفتم، در آنجا عده زیادی از مردم و طلاب در حال محکم کردن سیلبند بودند، در حین گفتگو با نیروهای جهادی متوجه شدم عده‌ای از طلاب به زبان دزفولی صحبت می‌کنند! از آن‌ها پرسیدم اهل کجا هستید!؟ که در پاسخ گفتند؛ «دزفول». وقتی متوجه تلاش طلاب دیگر شهرها برای کمک به سیل‌زدگان شدم، بسیار انرژی گرفتم و خدا را بر این نعمت شکر کردم.

 

انتهای پیام./

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha