جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از طرح جمع آوری منسجم کمک های نقدی و غیر نقدی بانوان طلبه سراسر استان یزد برای ارسال کشوری از سوی مرکز مدیریت قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در نشست معاونان مرکز مدیریت استانی اظهار کرد: فعالیت و خدمات حوزه علمیه خواهران استان یزد برای مدد رسانی به سیل زدگان کشور بررسی می شود.

وی با  اشاره به درخواست  مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور، مبنی بر  ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی طلاب و روحانیون در کمک به مردم عزیز سیل زده، از طریق مرکز خدمات حوزه های علمیه، گفت: گرچه نهاد ها و سازمان های دولتی و مردمی در راستای جمع آوری کمک های مردمی و خدمت رسانی در تلاش هستند، اما با توجه به سیاست و تصمیم مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، لازم است مدارس علمیه از طریق مرکز خدمات حوزه های علمیه، کمک های جمع آوری شده را ارسال نمایند.

در این جلسه مقرر شد  با توجه به جهاد همبستگی، نامه ای   به مدارس علمیه استان، ارسال شود و ضمن تشکر از مشارکت طلاب و کارکنان مدارس علمیه در امر خدمت رسانی، تأکید شود کمک های مدارس علمیه، به صورت منسجم جمع آوری  و  در اختیار مرکز خدمات حوزه های علمیه جهت ارسال برای سیل زدگان قرار گیرد.

برپایه این گزارش، کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد نیز  بخشی از حقوق فروردین ماه خود را به هموطنان سیل زده اختصاص دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha