جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارتش

حوزه/ ارشد نظامی ارتش در استان قم با اشاره به اینکه ارتش به دنبال تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: ارتش در کنار نیروهای مختلف امدادی در مناطق سیل‌زده به دنبال خدمت به مردم است چراکه ارتش وقف این ملت و نظام است.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، شمس‌علی اسدی ظهر امروز در در دیدار فرماندهان و نیروهای مستقر ارتش در استان قم با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح به دنبال تامین امنیت ایران اسلامی است، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی در ارتش حرف نخست را می‌زند چراکه ارتش انقلابی و معنویت‌محور است.

وی اضافه کرد: تولیدات ارتش در عرصه‌های زمین و هوا به میزانی است که دشمن توان دیدن و مقابله با آن را ندارد و دفاع از زمین ایران اسلامی به خارج از مرزها نیز کشیده شده است و رادارهای شناسایی خارج از ایران را نیز مورد توجه قرار می‌دهند.

ارشد نظامی ارتش در استان قم با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمن همیشه موجب افزایش اقتدار و توانایی ملت ایران شده است، عنوان کرد: با تروریست خواندن نیروهای سپاه، امروز همه ملت ایران خود را سپاهی خوانده و دشمن به قدرت حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آگاه شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتش به دنبال تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ارتش در کنار نیروهای مختلف امدادی در مناطق سیل‌زده به دنبال خدمت به مردم است چراکه ارتش وقف این ملت و نظام است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha