پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیر معصوم نقوی رهبر جمعیت علمای پاکستان

حوزه/ پیر معصوم حسین نقوی گفت: رهبران دینی ما همیشه پیغام امنیت و محبت می دادند و اکنون هم درب زیارتگاه های مقدس بزرگان برای همه باز است، تفکر خوارج و تکفیری ها امنیت کشور را برهم زده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، پیرمعصوم حسین نقوی رهبر جمعیت علمای پاکستان(نیازی) گفت: رهبران دینی ما همیشه پیغام امنیت و محبت می دادند و اکنون هم درب زیارتگاه های مقدس بزرگان برای همه باز است، تفکر خوارج و تکفیری ها امنیت کشور را برهم زده است.

وی افزود: بعضی از گروه های مذهبی فقط خودشان را موحد و خداپرست می پندارند و بقیه را نفی می کنند و بعضی هم هستند که فکر می کنند فقط خودشان عاشق رسول و آل رسول هستند و بقیه را نفی می کنند، متاسفانه همین تفکر است که میان مسلمانان اختلاف ایجاد می کند.

وی در ادامه گفت: در حقیقت اسلام برای همه است و حضرت محمد (ص) پیامبر تمام مسلمانان است و فقط تفکر تکفیری و خوارج به اسلام و مسلمان ضرر بزرگی رسانند و با همین تفکر نیز تروریست به وجود می آورند، در حالی که این تفکر هیچ ربطی به اسلام و اهل سنت ندارد.

رهبر جمعیت علمای پاکستان(نیازی) اظهار داشت: همین تفکر تکفیری و خوارج بودند که برای خوشنودی کشورهای غربی جنگ را وارد پاکستان کردند و اکنون نیز شاهد حملات تروریستی آنها در شهر کویته هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha