جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام قائمی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: متاسفانه بر اثر بی تدبیری برخی مسئولان و دولتمردان وضع اقتصادی جامعه مناسب نیست، اما عده ای روحانیت را مقصر اصلی نابسامانی ها می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر قائمی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شما طلاب جوان سربازان حضرت ولی عصر (عج) هستید و حضرت پشتیبان و یاور شماست. در این مسیر قطعا مشکلات و سختی ها وجود دارد که باید تحمل کنید.

وی اظهار کرد: در این وضعیت اقتصادی که شهریه طلاب بسیار ناچیز است، آنچه برای یک طلبه مهم بوده این که بتواند در جامعه اسلامی به رسالت اصلی که همانا تبلیغ دین اسلام است، به درستی عمل کند.

حجت الاسلام قائمی بیان کرد: متاسفانه بر اثر بی تدبیری برخی مسئولان و دولتمردان وضع اقتصادی جامعه مناسب نیست، اما عده ای روحانیت را مقصر اصلی نابسامانی ها می دانند، ولی شما طلاب این مسیر نورانی را با عزت و اقتدار طی نموده و ترسی از زخم زبان ها نداشته باشید.

تبلیغ دین در لباس طلبگی بهترین کارهاست

 استاد حوزه علمیه قم در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین هم حضور یافت و به بیان سختی ها و شیرینی های زندگی طلبگی پرداخت و آن را بهترین لذت ها معرفی کرد و گفت: تبلیغ دین در لباس طلبگی بهترین کارهاست.

وی بیان کرد: این که شما راه و رسم طلبگی را در این زمان انتخاب کرده اید، نشان می دهد که با بینش تصمیم گرفته اید و بدانید که اگر در این مسیر ثابت قدم باشید آینده از آن شماست.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha