جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ احمد قطان  و شیخ ماهر عبد الرزاق  و شیخ عبد المجید عمار

حوزه/ شیخ احمد قطان گفت: ما اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم را محکوم می کنیم و این اقدام واکنش طبیعی است به آنچه سپاه به مستضعفین و مقاومت در سرتاسر جهان تقدیم می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" و شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان با شیخ عبد المجید عمار عضو شورای سیاسی حزب الله دیدار و پیرامون آخرین تحولات داخلی و منطقه گفتگو کردند.

شیخ احمد قطان در این دیدار گفت: ما اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم را محکوم می کنیم و این اقدام واکنش طبیعی است به آنچه سپاه به مستضعفین و مقاومت در سرتاسر جهان تقدیم می کند و این هزینه ای که ایران، حزب الله و محور مقاومت می پردازد طبیعی است؛ چرا که این محور پیروزی های بسیاری را در فلسطین، سوریه و لبنان محقق ساخته و تحریم های اقتصادی ایران، حزب الله و محور مقاومت بر قدرت و پیروزی های آن می افزاید.

شیخ ماهر عبد الرزاق بر حمایت از محور مقاومت به ویژه ایران و حزب الله تاکید و قرار دادن سپاه در لیست تروریسم را محکوم کرد.

وی از ملت لبنان در اعتراض به اوضاع اقتصادی حمایت کرد و گفت: اگر دولت به وضع معیشت مردم رسیدگی نکند، لبنان شاهد انقلاب مردمی خواهد بود و هیچ کدام از سیاستمداران تحمل آن را نخواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha