جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انداد طلاب

رئیس جامعه المصطفی واحد اصفهان گفت: تاکنون ۲ گروه ۴۰ نفره طلاب به شهر سیل زده پلدختر آمده اند و گروه سوم نیز فردا وارد این شهرستان خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از «خرم آباد»، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم ملکی امروز در جمع خبرنگاران گفت:خداوند را سپاسگزاریم که همه نیروهای جهادی بویژه طلاب و مبلغان با تمام توان به امداد رسانی مردم سیل زده در شهرهای ایران آمده اند .

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر امداد رسانی مستمر به سیل زدگان اظهار داشت:جامعه المصطفی متکفل امر تعلیم و تربیت طلاب غیر ایرانی از داخل و خارج کشور است که تاکنون بیش از 60 هزار نفر از 130 کشور آموزش داده و در حال فعالیت در کشورشان هستند .

رئیس جامعه المصطفی واحد اصفهان خاطر نشان کرد:در حال حاضر عده ای که در ایران هستند از 132 ملیت همنوا با مردم خوب و به دستور ولی فقیه کارگروه هایی تشکیل داده اند و نمایندگی هایی در خوزستان، لرستان و گلستان راه اندازی کرده اند که تاکنون 2 گروه 40 نفره به پلدختر آمده اند و گروه سوم نیز فردا وارد این شهرستان خواهد شد .

 ملکی در پایان یادآور شد:طلاب تا زمانی که نیاز باشد در امر امداد رسانی در صحنه هستند و با برخوردی نیکو با مردم شریف ،مهربان و مومن پلدختر امداد رسانی خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha