جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گرجی

حوزه/ حجت الاسلام گرجی با برشمردن حسنات زندگی طلبگی، گفت: خانواده طلاب سعی کنند با امام عصر (عج) زیاد سخن بگویند و ارتباط خود را با خداوند و امام زمان(عج) تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مهدی گرجی، شامگاه جمعه در ویژه برنامه طلاب به همراه خانواده های خود که به مناسبت نیمه شعبان  و به همت معاونت تهذیب و تبلیغ  حوزه علمیه اصفهان، در مرکز آموزش های کاربردی حوزه برگزار شد اظهار کرد: یکی از راه های مهم نفوذ و تسلط شیطان بحث فریب دادن است، باید توجه داشت شیطان در زمینه فریب دادن طلاب و خانواده طلاب بسیار فعال است.

 وی بیان کرد: مراقب افکار خود باشید، چرا که شیطان دائما در حال فریب دادن  است؛ یکی از حربه هایی که شیطان علیه خانواده این است که سطح اقتصادی خانواده خود را دائما با دیگر خانواده ها مقایسه کنید.

 کارشناس مسائل خانواده اضافه کرد: خانواده طلاب سعی کنند با امام عصر (عج) زیاد سخن بگویند و ارتباط خود را با خداوند و امام زمان(عج) تقویت کنند.

حجت الاسلام گرجی خاطرنشان کرد: خانواده طلاب همراه با طلبه باید اهل سحر و نماز شب و ارتباط با امام عصر(عج) باشند؛ همسران طلاب مراقب باشند در مسیر سیر و سلوک روحانیون از همسران خود عقب نیفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha