جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رویش های قرآنی آذربایجان شرقی

حوزه/ مدیر مهد قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی همزمان با نیمه شعبان در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، رحیم وظیفه شعاع امروز در جمع خبرنگاران، به برگزاری همایش بزرگ «رویش‌های قرآنی انقلاب» روز نیمه شعبان در تبریز اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰۰ نفر از حافظان کل و قاریان نمونه استان در این همایش بزرگ تجلیل می‌شوند.

وی در خصوص نحوه انتخاب قاریان و حافظانی که تجلیل خواهند شد گفت: نزدیک به ۸۰۰ نفر از حافظان کل و قاریان برتر در سایت «حاملان نور» به نشانی www.hanv.ir ثبت نام کردند که پس از بررسی و تایید کارگروه حفظ و قرائت نزدیک به ۵۰۰ نفر مورد تایید قرارگرفته که در این همایش تجلیل می‌شوند.

دبیر ستاد برگزاری همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی، به زمان برگزاری همایش اشاره کرد و افزود: این همایش فردا اول اردیبهشت، همزمان با نیمه شعبان، سالروز میلاد امام زمان (عج) ساعت ۱۰ صبح در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

وظیفه شعاع در مورد ویژه برنامه‌های این همایش خاطرنشان کرد: تعدادی از قاریان و حافظان بین المللی و برجسته چهل سال اخیر به تلاوت قرآن خواهند پرداخت و گروه‌های تواشیح و ابتهال نیز در مدح حضرت ولیعصر(عج) برنامه خود را اجرا می‌کنند.

دبیر ستاد برگزاری همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی از حضور یکی از مقامات عالی رتبه دولت در این همایش خبر داد و ادامه داد: رحیم خاکی، قاری بین المللی و مهدی غلام نژاد نفر دوم مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران در سال جاری مهمانان ویژه همایش هستند.

وی در پایان تاکید کرد: این همایش بزرگ به همت تمامی موسسات قرآنی استان و همکاری نهاد های قرآنی استان آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha