شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان

حوزه/ انتشارات شهید کاظمی با ۳۰۰ عنوان کتاب در ۳۲ امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می کند .

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، انتشارات  شهید کاظمی در مجموع با 300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت که از این تعداد، 40عنوان برای بار نخست عرضه خواهد شد و تعداد 80 عنوان کتاب در سال 97 تولید شده است

از جمله آثار جدید که در قالب داستان و رمان از سوی این انتشارات عرضه می‌شود، کتاب هایی است از محمد علی جعفری، حمید حسام، سید محسن امامیان، فائزه حداد غفاری، حسن و حسین شیردل، سید محمد ستاری وفایی، بهزاد دانشگر، زینب عرفانیان و... می باشد.

کتاب سعی هشتم  روایتی جدید از زندگی حضرت هاجر،  نوشته سید محسن امامیان، عروسی لاکچری نوشته محمد علی جعفری دربردارنده مجموعه داستان کوتاه و دهلیز انتظار اثر حمید حسام، سقف سفید و تاتیک  اثر حسن و حسین شیر دل، دوستت دارم دمشق به کوشش جمعی از نویسندگان جوان از جمله مجموعه کتابهایی یاد کرد که در این دوره از نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد.

 همچنین در بخش مدافعان حرم می‌توان به کتاب‌های هفت روز دیگر(روایت زدگی شهید سالخورده) نوشته مصیب معصومیان، من میمانم تو برگرد(شهید قبادی) نوشته صادق عباسی ولدی، تیدا(زندگی شهید حیدر جلیلوند) به قلم شهلا پناهی، راز پلاک سوخته(خاطرات و دستوشته های شهید طهماسبی)  اثر علی ابراهیمی، سرمشق خاطرات منتشر نشده از شهید محسن حججی به کوشش موسسه شهید کاظمی اشاره کرد. همچنین قرار است دو اثر از حمید داوود آبادی که  شامل سی و هفت سال(داستان ربودن حاج احمد متوسلیان؛ طولانی ترین گروگان گیری قرن) و کتاب ناگفته ها (ناگفته های 40 سال انقلاب و دفاع مقدس زندگی حمید داوود آبادی) نیز در این دوره از نمایشگاه عرضه شود.

در بخش ترجمه نیز انتشارات شهید کاظمی  اقدام به ترجمه تعدادی از کتابهای برگزیده و پرفروش با محوریت فرهنگ مقاومت نموده است که از جمله این موارد می‌توان به کتاب از افغانستان تا لندنستان، تاریخ درخشان آل سعود، پدر معنوی حزب الله و عطش اشاره کرد. این مجموعه با ترجمه وحید خضاب منتشر شده  است همچنین این انتشارات با 15 کتاب ترجمه شده در بخش بین الملل حاضر خواهد شد. گفتنی است که این کتب توسط واحد بین الملل نشر شهید کاظمی به زبان عربی ترجمه و همزمان در کشورهای عربی چون عراق، سوریه، لبنان و... عرضه می گردد.

32امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه در مصلی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha