پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س) آباده فارس

حوزه/ نشست «آسیب های اجتماعی و اشتغال زایی» در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) آباده طشک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، نشست «آسیب های اجتماعی و اشتغال زایی» با حضور موسس مدرسه علمیه الزهرا(س) حجت الاسلام سفار در جمع اساتید و معاونین این مجموعه برگزار شد.

حجت الاسلام سفار در این مراسم اظهار داشت: یکی از آسیب هایی که خانواده هارامورد تهدید قرارداده وموجب انحراف وبزهکاری جوانان شده، نبودکاروشغل مناسب برای آنان است.

وی در ادامه گفت: اشتغال زایی وکسب درآمد، یکی از راه های حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانواده ها بوده که به همین دلیل بسیاری از آنان برای امرار معاش به استان های جنوبی و صنعتی کشور هجرت کرده و این مهاجرت ها آسیب های اجتماعی زیادی درپی داشته است.

موسس مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بابیان اینکه یکی از دغدغه های مسئولان باید اشتغال زایی جوانان باشد، تاکید کرد: باوجود منابع معدنی غنی و مواد اولیه کارخانه که دراطراف شهر موجود بوده مسئولان باید برای جلوگیری از مهاجرت ها، مشکلات و آسیب های پیش رو درصددکارآفرینی باشند.

وی درپایان ضمن جمع بندی مباحث مطرح شده ابراز کرد: باید در کنار جوانان و پشتیبان آنان باشیم و هریک به نحوی می توانیم دراشتغال زایی نقش داشته و علاوه بر رونق اقتصادی، دیگرمشکلات اجتماعی مردم را نیز حل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha