پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کمک رسانی طلاب موسسه عالی فقه و علوم اسلامی در شهل سیل زده پلدختر

حوزه/ حجت الاسلام عطایی با اشاره به اینکه حضور طلاب و روحانیون جهادی در نقاط سیل زده، مردمی بودن و دلسوزی روحانیت را می رساند، گفت: طلاب جانشان را در راه خدمت به خلق عرضه می دارند، همان چیزی که سیره و روش و دستور مولای متقیان امیرمومنان(ع) است.

حجت الاسلام علیرضا عطایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، در پی کمک رسانی و فعالیت عمرانی گروههای جهادی خصوصا طلاب جوان، در مناطق سیل زده، گفت: جوانان در تمامی فعالیت های مذهبی،خدمات اجتماعی، برنامه های سیاسی و مجاهدت و دفاع از حرم و حریم امنیت،خصوصا در کمک رسانی در سیل اخیر حضور فعال داشتند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه سیل اخیر آوردگاه خوبی برای به نمایش گذاشتن توان و قدرت جوانان در عرصه های کار و تلاش جهادی بود، افزود: اگر همت جوانان نبود، نه تنها آب در مناطق شمال و خوزستان مهار نمی شد، بلکه تاکنون در استان لرستان، مردم با گل و لای چند متری دست و پنجه نرم می کردند.

وی تصریح کرد: به یاری خداوند و همت دستگاه های مختلف، خصوصا جوانان غیور و طلاب جهادی، از مشکلات مردم سیل زده کاسته شده است.

حجت الاسلام عطایی با اشاره به اینکه حضور طلاب و روحانیون جهادی در نقاط سیل زده، مردمی بودن و دلسوزی روحانیت را می رساند، اظهار کرد: طلاب جانشان را در راه خدمت به خلق عرضه می دارند، همان چیزی که سیره و روش و دستور مولای متقیان امیرمومنان(ع) است.

وی با بیان اینکه طلاب عزیز و سربازان امام زمان(عج)، در کنار امدادرسانی و خدمات عمرانی در مناطق سیل زده، مشغول انجام کارهای فرهنگی نیز برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند، گفت: با توجه به تاکید نماینده ولی فقیه در استان لرستان لازم است امداد رسانی روحی و معنوی بیشتر شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به اینکه نسل جوان با لبیک به ندای رهبری معظم در تمامی صحنه های نیاز، نقش آفرین هستند، ابراز داشت: طلاب جوان در سیل اخیر دوشادوش سایر امداد رسانان غیرت و همیّت را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام عطایی با اشاره کینه ورزی رئیس جمهور آمریکا در مسدود نمودن حساب های جمعیت هلال احمر، گفت: علیرغم شیطنت آمریکا و اظهارات جاهلانه عده ای از غرب باوران داخلی، برخی کشورهای همسایه و دوست با ارسال کمک‌های بشر دوستانه برای سیل زدگان و اظهار همدردی با جمهوری اسلامی، خوب درخشیدند.

وی تصریح کرد: کمک های مردم عراق به سیل زدگان برخلاف تصور غلطی که ارائه می شد، اتحاد، همدلی و برادری در سایه شعار« حُبُّ الحُسَینِ یَجمَعُنا»، را به نمایش گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور در پایان با بیان اینکه به امید خدا با همت مسئولین نظام خصوصا مسئولین دولتی مشکلات مناطق آسیب دیده، یکی پس از دیگری مرتفع شود، گفت: مردم نوعدوست و مسلمان، خصوصا مسئولین امر هر چه زودتر در ساخت و تعمیر خانه های مسکونی سیل زدگان و دادن اثاثیه منزل و راه اندازی و رونق کسب و کار مردم مناطق سیل زده از هیچ کوششی دریغ نورزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha