جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 489862
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدنورالدین اشکوری (ره) را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، جامعه حوزوی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت  آیت‌الله سیدنورالدین اشکوری(ره) را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده و بستگان آن مرحوم تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: فقدان عالم عامل و مجاهد، حضرت آیت‌الله سیدنورالدین اشکوری (طاب ثراه) را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده و بستگان آن مرحوم و جامعه حوزوی تسلیت عرض می‌کنم. ایشان در دوران خفقان طاغوت با هجرت به قزوین به تربیت طلاب پرداخت

خاطره مجاهدت‌ها و سخنان و عملکرد انقلابی آن مرحوم در تاریخ انقلاب اسلامی در قزوین مضبوط و ان‌شاءالله در پیشگاه الهی مأجور بوده  وبخش دیگری از خدمات علمی و فرهنگی آن مرحوم، نمایندگی رهبر معظم انقلاب در سوریه و برکاتی است که با تأسیس پژوهشگاه آیت‌الله سیدمحمدباقر صدر (رضوان الله علیه) که خود از میراثداران علمی آن مرجع بزرگ بود شامل حوزه‌های علمیه و حوزه نجف گردیده است.

خدای متعال روح پرفتوح ایشان را قرین اجداد طاهرینش گرداند و به بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر مرحمت فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha