پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آثار استاد انصاریان

حوزه/ همزمان با افتتاح سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، انتشارات دارالعرفان، ناشر تخصصی آثار استاد حسین انصاریان دوازدهمین حضور خود را در این رویداد فرهنگی تجربه می کند.

مدیر نشر دارالعرفان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به شعار امسال نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: شعار این دوره نمایشگاه کتاب «خواندن توانستن است». با این شعار نه تنها به استقبال رویداد فرهنگی بزرگ کشورمان می رویم بلکه با ارائه بیش از 100 عنوان کتاب از آثار استاد شیخ حسین انصاریان به استقبال یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی در حوزه کتاب در جهان می‌رویم.

سید محمدجواد آصف آگاه ادامه داد: اگر برای زندگی خوب می‌کوشیم نباید از کتاب غفلت کنیم. آنچه از فردا در معرض دید هزاران و میلیون‌ها کتاب دوست ایرانی قرار می‌گیرد محصول تلاش نویسندگان فراوان، ناشران، کتابفروشان و فعالان عرصه نشر است.

مدیر مرکز نشر مؤسسه فرهنگی دارالعرفان در ادامه به حضور پر افتخار این انتشارات اشاره کرد و افزود: این مرکز در سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتابِ تهران با بیش از یکصد اثر که چند عنوان آن جدید و برای اولین بار می باشد حضور پیدا کرده است.

وی بیان داشت: «ترجمه اصول کافی»، «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه (به زبان عربی و فارسی)»، «اهل بیت(ع) عرشیان فرش نشین»، «عرفان اسلامی»، «سید الشهدا(ع) تجلی عبودیت»، «اسلام دین آسان»، «همتایی حق و علی(ع)»، «عبرت آموز»، «عبودیت و دینداری در سایه قرآن»، «جایگاه انسان در نظام آفرینش»، «عناصر شخصیت انسان»، «گوهر شکیبایی»، « تمرین بندگی» و.. از جمله عناوین آثار این مترجم و مفسر قرآن کریم می باشد.

به استحضار می رساند، غرفه انتشارات مؤسسه فرهنگی دارالعرفان به نشانی «شبستان اصلی - راهرو ۲۳ - غرفه 20»،  تا 14 اردیبهشت همه روزه از ساعت 10 تا 20 میزبان علاقه مندان و دوستداران آثار استاد شیخ حسین انصاریان می باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha