سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بازدید حجت الاسلام احمدی- مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از خبرگزاری «حوزه»

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از خبرگزاری حوزه، در جریان فرایند اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزوی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز از بخش های مختلف خبرگزاری حوزه بازدید کرد و در جریان فرایند اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزوی قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در جریان این بازدید، با تقدیر از دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه، اطلاع‌رسانی از کارکرد‌ها، دستاوردها و ظرفیت‌های عظیم حوزه در عرصه‌های، علمی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و ...، را امری ضروری و انکارناپذیر خواند.

وی، با اشاره به عملکرد موفق خبرگزاری «حوزه» در جریان سیل اخیر، اظهار کرد: اطلاع رسانی از حضور جهادی طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده و کمک و امدادرسانی به سیل زدگان، «مردمی بودن» و «در کنار مردم بودن» روحانیت را روشن تر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی خاطرنشان کرد: 100 نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده اعزام شدند. همچنین مبلغین طرح هجرت یک روز از حقوق خود و کارکنان مدیریت حوزه استان نیز از یک تا سه روز حقوق را به سیل زدگان اختصاص دادند.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری همچنین با اعلام آمادگی توسعه همه جانبه همکاری های حوزه استان با خبرگزاری رسمی حوزه، گفت: انتشار اخبار علما و حوزه های استان ها گام مهمی در معرفی کارکردهای ارزشمند حوزه و روحانیت خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha