جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای انفجار های تروریستی و کشتار وحشیانه مردم بی گناه در سریلانکا و اعدام های شیعیان قطیف و احساء از سوی رژیم آل سعود را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای انفجار های تروریستی و کشتار وحشیانه مردم بی گناه در سریلانکا و اعدام های شیعیان قطیف و احساء از سوی رژیم آل سعود را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انجمن علمای یمن اعدام شیعیان قطیف، احساء و مناطق شرقی عربستان توسط رژیم آل سعود را محکوم کرده و می گوید: این اعدام ها با توجیه ها و عناوین بی اساس وی برای هدف قرار دادن انسان های آزاده شبه جزیره عربستان و بلاد الحرمین انجام گرفته است.

رسانه های جهانی که با مسئله جمال خاشقچی حرکت کرده و آن همه سر و صدا کردند، اکنون اعدام ده ها نفر شیعه عربستانی را نادیده گرفته است و این نشانگر دوگانگی این رسانه ها و تسلیم بودن آنان در مقابل سیاست نفت و دلار می باشد.

شرارت و جنایت های آمریکا و مزدوران آن در منطقه و در رأس آن رژیم آل سعود و امارت غیر قابل تحمل شده و سکوت در برابر جنایت ها و توطئه های آنها در سطح جهان به ویژه یمن جایز نیست، لذا علمای امت و آزادگان آن باید از خود حرکتی نشان داده و در برابر طغیان آمریکا و آل سعود و امارات بایستند.

انجمن علمای یمن همچنین انفجار و کشتار وحشیانه انسان های بی گناه در سریلانکا توسط داعش که تعداد قربانیان آن به صد ها نفر رسید را محکوم کرده و آن را فرزند مدرسه وهابیت و سیاست آمریکا دانست.

آمریکا و دست نشانده های آن برای اجرای طرح های استعماری خود در کشور های مسیحی و اسلامی به دنبال فتنه انگیزی و کینه توزی میان مسلمانان و مسیحیان هستند.

اسلام و مسلمین از این جنایت و مرتکبین آن که با دستگاه اطلاعات آمریکا و آل سعود در ارتباط اند، مبرّا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha