جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن زاده کواکی

مسئول شورای ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری، حجت‌الاسلام حسن‌زاده کواکی به‌عنوان امام جمعه جدید شهر تیتکانلو مرکز بخش خبوشان شهرستان فاروج این استان منصوب شد.‌

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از انتصاب امام جمعه جدید شهر تیتکانلو مرکز بخش خبوشان شهرستان فاروج خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با صدور حکمی، حجت‌الاسلام رضا حسن‌زاده کواکی را به‌عنوان امام جمعه جدید بخش خبوشان از توابع شهرستان فاروج در استان خراسان شمالی منصوب کرد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام حسن‌زاده در تیتکانلو جایگزین حجت‌الاسلام حسین نادعلی زده شده که از شهریور 92 تا اواخر سال 97 امامت جمعه این شهر را بر عهده داشت، ادامه داد: حجت‌الاسلام نادعلی زاده چندی پیش به‌عنوان امام جمعه شهر راز مرکز شهرستان راز و جرگلان منصوب شد.

حجت‌الاسلام آزموده افزود: بر اساس برنامه مراسم تکریم و معارفه امام جمعه تیتکانلو جمعه این هفته، ششم اردیبهشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن بخشداری شهر تیتکانلو برگزار می‌شود.

گفتنی است، در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری خطاب به حجت‌الاسلام حسن‌زاده، امام جمعه جدید تیتکانلو ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده، امام جمعه سابق این شهر، آمده است: بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و تأیید حضرت آقایان علماء اعلام ایدهم الله تعالی، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی به سمت امام جمعه بخش خبوشان به مدت سه سال منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم اظهار امیدواری شده است که حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خون‌بار ملت شریف ایران دارند، آشنا ساخته و ضمن دعوت به وحدت و همبستگی، آن‌ها را از تفرقه و اختلاف بر حذر دارد.

این حکم می‌افزاید: امید است روحانیان معظم، اهالی محترم و ارگان‌ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته و همکاری لازم را در انجام هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه در محل داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Ali ansari IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 0
    عالییییییی