جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه مهدویت انزلی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها شهرستان انزلی با اشاره به برگزاری مسابقه «معارف مهدویت» به خبرنگار حوزه گفت: این مسابقه به مناسبت اعیاد شعبانیه و در زمینه های حفظ، ترجمه و مفاهیم ادعیه منسوب به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) میان طلاب خواهر این حوزه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در گیلان، صبح امروز مسابقه کتبی «معارف مهدویت» در حوزه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها بندرانزلی برگزار شد.

خانم سجادی معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها شهرستان انزلی به خبرنگار «حوزه» گفت: این مسابقه به مناسبت اعیاد شعبانیه و در زمینه های حفظ، ترجمه و مفاهیم ادعیه منسوب به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار گردید.

وی افزود: طلاب به عنوان سربازان حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء باید با ایشان اُنس داشته باشند و این مسابقه در راستای آشنایی و انس بیشتر طلاب با مضامین ادعیه و خواسته های حضرت از شیعیان اجرا شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران انزلی با اشاره به برگزاری کتبی این مسابقه خاطرنشان کرد: مسابقه بصورت یک مرحله ای برگزار و از نفر برتر آن با اهدای جایزه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha