پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی ضمن محکومیت سربریدن ۳۲ نفر از شیعیان بیگناه قطیف توسط آل سعود، این اقدام را نشانه خوی استبدادی و دشمنی آل سعود با اهل بیت (ع) خواند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیام تویتر خود با محکومیت سربریدن ۳۲ نفر از شیعیان بیگناه در عربستان توسط حکومت دیکتاتور و مستبد عربستان، گفت: در حجاز مقدس حکومت دست نشانده قدرتهای استکباری یعنی آل سعود ۳۲ نفر از شیعیان بیگناه را سربریده است که شماری از علما نیز در میان شهدا بودند.

وی این اقدام ظالمانه آل سعود را نشانه خوی وحشیگری و دشمنی آنان با اهلبیت (ع) خواند و گفت: خداوند انتقام خون بیگناهان را از آل سعود خواهد گرفت. دولتمردان عربستان ، قهر و انتقام الهی را فراموش کرده و در مستی قدرت و ثروت فرورفته اند.

معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ادامه اظهار داشت: ظالمان نمی دانند که چوب خداوند بی صدا است، زمانی که قهر الهی به جوش بیاید عاقبت صدام ، قذافی و حسنی مبارک تکرار خواهدشد و خون این شهدای بیگناه، کاخهای ظلم و ستم آنان را نابود خواهد کرد.

 

                                                                                             

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha