پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ احمد قبلان

حوزه/ شیخ احمد قبلان در خصوص اعدام شیعیان عربستان گفت: اعدام ده ها شهروند عربستانی در واقع زیر پاگذاشتن قانون طبیعی و انسانی و تجاوز آشکار به کمترین حقوق شهروندان در دفاع از خود در مقابله با سلطه گری و سوء استفاده سیاسی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قبلان مفتی جعفری ممتاز لبنان طی سخنانی در خصوص اقدام آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا به دنبال مصادره جهان است و این کار را از طریق زیر پا گذاشتن عدالت و پیمان های بین المللی، مصادره قدس و نواره غزه، مصادره بلندی های جولان، ایجاد پایگاه های امنیتی در کشور های حاشیه خلیج فارس، فشار علیه ونزوئلا، کوبا و آمریکای لاتین، اعلام جنگ تجاری علیه کسانی که از ایرن نفت بخرند و تحریک کشور های خاورمیانه به سمت جنگ های ویرانگر انجام می دهد.

وی با بیان اینکه ما کشور های منطقه را نسبت به سرپردگی به آمریکا هشدار می دهیم، گفت: ما در کنار جمهوری اسلامی ایران و عدالت، پایداری و مقاومت آن در برابر سلطه آمریکا هستیم.

شیخ قبلان در خصوص اعدام شیعیان عربستان گفت: اعدام ده ها شهروند عربستانی در واقع زیر پاگذاشتن قانون طبیعی و انسانی و تجاوز آشکار به کمترین حقوق شهروندان در دفاع از خود در مقابله با سلطه گری و سوء استفاده سیاسی است.

وی افزود: این فاجعه امور را پیچیده تر می کند و چهره ای منفی از عربستان سعودی و جایگاه منطقه ای آن منعکس می سازد و هر کسی که سرکوب، ظلم و کشتار آزادی ها استفاده می کند، به خودش ضرر می رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha