پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 490230
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
اسماعیل هنیه

حوزه/ اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه کشور های عربی و اسلامی دشمن ما نیستند، بلکه اسرائیل تنها دشمن ماست، گفت: فلسطین، قدس، جولان متعلق به مسلمانان است و از آن کوتاه نمی آییم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین گفت: "معامله قرن" که از آن سخن به میان می آید و در حال اجراست، طرح بنیامین نتانیاهو است.

وی افزود: منطقه شاهد گسترش عادی سازی روابط و تلاش های اسرائیل برای نفوذ در ملت عربی از راه رسمی است.

هنیه در نشست "برای مقابله با معامله قرن متحد هستیم" که در غزه برگزار شد، گفت: تلاش های جدی برای تغییر جغرافیای سیاسی منطقه و صف بندی دشمنان در آن انجام می گیرد.

ما با حاکمیت رژیم اسرائیل بر هر جزء از قدس و تلاش برای حذف حق بازگشت مخالف هستیم

وی با بیان اینکه جنگ های قدیم و جدید کسانی را محاصره می کند که از مسئله فلسطین حمایت می کنند و این جنگ کثیفی است، گفت: ما با حاکمیت رژیم اسرائیل بر هر جزء از قدس و تلاش برای حذف حق بازگشت مخالف هستیم و معتقدیم که بین کرانه باختری و نوار غزه جدایی وجود ندارد.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: عادی سازی روابط با اشغالگران را نمی پذیریم و از همه برادرانمان می خواهیم که گذرگاهی برای عبور اسرائیل به منطقه نباشند.

وی با اشاره به اینکه کشور های عربی و اسلامی دشمن ما نیستند، بلکه اسرائیل تنها دشمن ماست، گفت: فلسطین، قدس، جولان متعلق به مسلمانان است و از آن کوتاه نمی آییم.

هنیه تاکید کرد: جنبش حماس از تمام توان مالی، نظامی، مردمی، رسانه ای و سیاسی خود برای حمایت از موضع ملّی در نپذیرفتن معامله قرن استفاده می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha