پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 490239
۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان با حضور در بیمارستان آتیه همدان ضمن تشکر از زحمات و خدمات کادر درمانی، از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، با حضور در بیمارستان آتیه همدان ضمن تشکر از زحمات و خدمات کادر درمانی، از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد.

وی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: از آن جایی که این هفته، هفته کار و کارگر است در جهت تکریم جایگاه کارگران عزیز امروز به بیمارستان آتیه همدان آمدیم تا از نزدیک از زحمات این عزیزان تشکر کنیم و از بیماران بستری در بیمارستان نیزعیادت کنیم.

امام جمعه همدان افزود: با آرزوی سلامتی برای همه بیماران امیدواریم که همه این عزیزان هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند و از زحمات پرستاران و پزشکانی که در این مجموعه تلاش می کنند نیز باید تقدیر کرد.

وی با اشاره به روند درمان بیماران در بیمارستان، خاطر نشان کرد: با توجه به این که اکثر مراجعه کنندگان به این بیمارستان بیمه شدگان تامین اجتماعی و جامعه کارگری کشور می باشند، با مدیریت درستی که صورت گرفته، بیمارستان خدمات خوبی را ارائه می کند و باید قدردان این زحمات باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی تصریح کرد: این بیمارستان توانسته مشکلات و هزینه های درمان جامعه کارگری را کاهش دهد.

وی با بیان این که باید در جهت کاهش گرفتاری ها و مشکلات مردم گام برداریم یادآور شد:  جامعه کارگری می دانند که اگر خدای نکرده نیازی به وجود بیاید می توانند به این مجموعه ها مراجعه کنند به طوری که باید گفت این جا مامنی برای درد های جامعه کارگری ما است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha