جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام آسوده

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برپایی طرح «ضیافت الهی» در ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام عظیم آسوده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به برپایی طرح ضیافت الهی در امامزادگان شاخص استان، اظهار داشت: طرح ضیافت الهی از شانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان در امام زادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح معنوی ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری برای میزبانی از زائران و مجاوران در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌شده است.

حجت‌الاسلام آسوده اضافه کرد: ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در طرح ضیافت الهی اجرای برنامه‌های قرآنی، دعا و مناجات، برگزاری نمازهای جماعت، پاسخگویی به احکام و شبهات و برپایی محافل انس با قرآن کریم است.

وی ادامه داد: مراسم ویژه شب‌های قدر به مدت سه شب با حضور روحانیان و مداحان برتر استانی، برپایی سفره‌های افطار و اطعام دهی به ایتام از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان است.

حجت‌الاسلام آسوده با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به برپایی سفره‌های ساده افطاری، تصریح کرد: به سفره‌های افطار در بقاع متبرکه استان با عنوان سفره‌های آسمانی در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و در طرح معنوی ضیافت الهی اجرای نیات واقفان و تبلیغ و ترویج وقف‌های نوین متناسب با نیازهای روز جامعه و همچنین تبلیغ وقف‌های مشارکتی در دستور کار قرارگرفته است.

حجت‌الاسلام آسوده افزود: در طرح ضیافت الهی و در ایام ماه مبارک رمضان در محافل انس با قرآن کریم از ظرفیت قاریان برجسته در امام زادگان شاخص استان استفاده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: هدف از اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان ترویج فرهنگ دین و آموزه‌های دینی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha