جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی، رئیس فقید ستاد برگزاری نمازجمعه سمنان

حوزه/ دبیر ستاد برگزاری نمازجمعه سمنان گفت: حجت‌الاسلام احمدپناهی تا پایان عمر همان طلبه رزمنده و انقلابی باقی ماند و برای خوشایند دیگران اعتقاداتش را با هیچ‌چیزی معامله نکرد و روحیهٔ انقلابی و ارزشی تا پایان عمر، خط قرمز زندگی با برکتش بود.

علی مهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به ویژگی‌های حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی، رئیس فقید ستاد برگزاری نمازجمعه سمنان اظهار داشت: حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی، حقا مرد بزرگ و کم‌نظیری بود. بیش از ۶ سال از نزدیک با هم همکاری داشتیم و به‌حق می‌توانم ادعا کنم که حتی یک کلمه غیر صادقانه و از روی هوی و هوس از وی نشنیدم.

دبیر ستاد برگزاری نمازجمعه سمنان تصریح کرد: شاید برخی‌ها از صراحت لهجه و شجاعت کلامی وی آزرده شده باشند، ولی بنده شاهدم که حتی نسبت به افرادی که بدخواه‌ترین نسبت به وی بودند، بد نخواست و بد نگفت و همواره اطرافیان را از انواع گناه ذهنی نسبت به دیگران نهی می‌نمود.

وی افزود: حجت‌الاسلام احمدپناهی تا پایان عمر همان طلبه رزمنده و انقلابی باقی ماند و برای خوشایند دیگران اعتقاداتش را با هیچ‌چیزی معامله نکرد و روحیهٔ انقلابی و ارزشی تا پایان عمر، خط قرمز زندگی با برکتش بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha