شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از شرکت قریب به ۲۰۰ نفر از طلاب و مبلغان در دوره آموزشی ارائه راهکارهای تحقق اهداف گام دوم انقلاب خبر داد .

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با هدف ارائه راهکارها و نقطه نظرات نهایی برای تحقق بیانیه مقام معظم رهبری مبنی بر اهداف گام دوم انقلاب در لرستان در حال برگزاری است، گفت: این دوره با همکاری حوزه علمیه و اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برای طلاب و مبلغان در حال برگزاری است .

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی زیر نظر اساتید برجسته حوزوی برای روحانیون طرح هجرت، مستقر و مدارس امین در حال برگزاری است، افزود: دوره آموزشی راهکارهای اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب بصورت فشرده در قالب 8 ساعت، امروز برای مبلغان بروجردی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و برای سایر مبلغان، فردا در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار خواهد شد .

معاون تبلیغ حوزه علممیه استان لرستان در پایان یادآور شد: پس از اتمام دوره آموزشی، آزمون برگزار خواهد شد و در صورت موفقیت شرکت کنندگان گواهی نامه مربوطه صادر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha