جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیل زدگان

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: با همکاری مردم و خیّرین استان آذربایجان‌شرقی تاکنون مبلغی بالغ بر ۲/۳۹ میلیارد ریال برای هموطنان سیل زده جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، محمد کلامی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری مردم و خیّرین استان تاکنون توانستیم بالغ بر ۲/۳۹ میلیارد ریال برای هموطنان سیل زده جمع آوری کنیم.

وی در تشریح کمک های جمع آوری شده بیان داشت: ۴ میلیارد ریال از این کمک ها بصورت نقدی و ۲/۳۵ میلیارد ریال نیز در قالب کمک های غیرنقدی بوده که توسط مردم نیک اندیش استان تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی ضمن تاکید بر رویکرد علمی و جهادی در امدادرسانی به سیل زدگان بیان داشت: در کمک های غیرنقدی، ارسال کالاهای اساسی و نو را در دستور کار قرار دادیم و اقلام ضروری همچون ۸۳ تخته فرش، ۱۱ هزار و ۲۹۰ تخته موکت، ۷۲۱۵ تخته پتو، ۴۶ دستگاه یخچال، ۴۳ دستگاه اجاق گاز، ۱۰ دستگاه تلویزیون به مناطق سیل زده ارسال گردید.

وی ادامه داد: همچنین ۸۰۳ هزار و ۳۰ بسته مواد غذایی، ۱۸ هزار و ۶۷۳ مورد پوشاک و ۴۴ هزار و ۲۳۰ مورد سایر لوازم ضروری برای هموطنان سیل زده از طریق کمک های مردم استان جمع آوری و ارسال شده است.

کلامی ضمن تمجید از نیت های خیر مردم نیک اندیش استان در کمک به آسیب دیدگان بیان داشت: پویش جمع آوری کمک هاى مردمى در استان شکل گرفته و طی چند روز آینده کمک‌های دیگری را برای سیل زدگان ارسال خواهیم کرد و امید بر آن داریم با کمک‌های مردم و تلاش مسئولین زندگی در مناطق سیل زده کشور به روال عادی بازگردد.

گفتنی است؛  مردم عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹ *۰۴۱*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌ حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی، در بازسازی منازل تخریب‌ شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha