جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ترور طلبه همدانی

حوزه/ در پی ترور ناجوانمردانه طلبه همدانی حجت الاسلام مصطفی قاسمی، مدیریت حوزه علمیه استان یزد طی بیانیه‌ای این جنایت بزدلانه را محكوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، در پی ترور ناجوانمردانه طلبه همدانی حجت الاسلام مصطفی قاسمی، مدیریت حوزه علمیه استان یزد طی بیانیه‌ای این جنایت بزدلانه را محكوم کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ﴿سوره آل عمران/۱۶۹﴾

سلام بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته اند. امام خمینی(ره)

تاریخ بشریت پر است از مظلومیت یاران اردوگاه توحید که پیوسته درخت حقیقت را با خون خود آبیاری کرده اند و با تقدیم جان ارزشمند خود نقاب از چهره کریه مزدوران ابلیس برداشته اند.

در روزهایی که شاهد فداکاری و از خودگذشتگی سلسله جلیله روحانیت در استان های سیل زده هستیم و این قشر پاک باخته با تمام توان خود و در نهایت تواضع در حال خدمت رسانی بی وقفه و خالصانه به هموطنان شیعه و اهل سنت خود هستند وابستگان جبهه کفر و نفاق جنایتی دیگر را رقم زده، یکی از سربازان پاک باخته حضرت ولی عصر ارواحنا فداء یعنی حجت الاسلام والمسلمین شهید مصطفی قاسمی را به شهادت رسانده و محاسن شریف این شهید مدافع مکتب را به خون سرش آغشته کردند.

از طرف دیگر شاهد جنایت بی سابقه رژیم سفاک و جنایتکار آل سعود کثرالله امثالهم در اعدام ۳۷ نفر از افراد بی گناه که طبق اطلاع تعدادی از آنان نیز از روحانیون مظلوم بوده اند هستیم.

مدیریت حوزه علمیه استان یزد شهادت این روحانی عزیز را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جامعه روحانیت و خانواده این عزیز از دست تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد تا آخرین قطره خون، راه شهیدان گلگون کفن را ادامه داده و از انقلاب اسلامی و رهبری معظم قاطعانه حمایت خواهد کرد.

همچنین لازم است تا مسئولین مربوطه با هوشیاری و برنامه ریزی از تکرار چنین جنایاتی كه فضای مجازی رها شده نیز از یكی عوامل آن است پیشگیری کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha