جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان این‌که یک برخورد نابجا و ناشایست از سوی یک مسئول در قبال مردم به پای نظام نوشته می شود، گفت: تاثیر انعکاس این نوع رفتارهای ناشایست در فضای مجازی آنقدر بالاست که به سرعت در سراسر جهان پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری"حوزه" از بیرجند، سردار قاسمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی، امروز در جلسه شورای معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان این‌که یک برخورد نابجا و ناشایست از سوی یک مسئول در قبال مردم به پای نظام نوشته می شود، اظهار کرد: تاثیر انعکاس این نوع رفتارهای ناشایست در فضای مجازی آنقدر بالاست که به سرعت در سراسر جهان پخش می شود.

وی با تاکید بر این‌که دشمنان انقلاب همواره توطئه‌هایی را در راستای براندازی انقلاب اسلامی در پیش گرفته‌اند، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مهمترین معروف جامعه حفظ نظام اسلامی است و همه انسان‌های مومن و معتقد باید تلاش کنند، تا نظام اسلامی ایران را در برابر خطرات دشمنان محافظت نمایند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه برای مبارزه با فساد اقتصادی و فساد فرهنگی باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم، تصریح کرد: جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید مقدم بر رسیدگی و درمان آن باشد و حق‌گویی و رعایت عدالت در محوریت امر به‌ معروف و نهی از منکر قرار گیرد.

قاسمی با تاکید بر لزوم به ضرورت برخورد ریشه‌ای در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: احیای این فریضه دینی که در جامعه امروز مغفول مانده است، بایستی در اولویت نخست مسئولان قرار گیرد و تبلیغ این فریضه دینی بین جوانان و نوجوانان بسیار مهم است.

محمد حسین چهکندی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی نیز ضمن تبریک اعیاد گذشته،خاطرنشان کرد: تمرکز ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی در سال 98 بر روی تشکیل جلسات مدون اعضای ستاد استان با شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان است که با همفکری و هم‌افزایی یکدیگر معروفات و منکرات خاص هر دستگاه اجرایی شناسایی و برای ترویج هر چه بیشتر معروفات و جلوگیری از بروز منکرات برنامه ریزی و اقدام شود.

وی ادامه داد: برخورد نابجای کارکنان و برخی مدیران با ارباب رجوع صدمه زدن به اصل نظام اسلامی است و باید جلوی این منکر بزرگ ایستاد، چرا که در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع از واجبات است.

لازم به ذکر است که در پایان، هر یک از معاونت‌ها در خصوص برنامه های پیشنهادی سال نظراتی ارائه کردند.

انتهای پیام/ا

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha