سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 490559
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
پوستر همایش ملی "جستارهای پژوهشی" توسط مدیر حوزه علمیه خواهران کشور در استان گلستان رونمایی شد

حوزه/ در آستانه روز معلم و بزرگداشت مقام استاد مطهری از پوستر همایش ملی «جستارهای پژوهشی با تاکید بر بیانیه گام دوم رهبری» با حضورحجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، در آستانه روز معلم و بزرگداشت مقام استاد مطهری از پوستر همایش ملی  «جستارهای پژوهشی با تاکید بر بیانیه گام دوم رهبری»، توسط حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در مراسم رونمایی این پوستر که در حاشیه سفر به استان گلستان اتفاق افتاد، با تبریک فرا رسیدن روز معلم اظهار امیدواری کرد که همه معلمان و اساتید حقیقتا شمع راه دانش آموزان شوند و راه استاد مطهری را ادامه دهند.

وی در رونمایی از پوستر این همایش ملی گفت: این پژوهش با تاکید بربیانیه گام دوم رهبری در زمینه های اقتصاد و عدالت و مبارزه با فساد، استقلال، آزادی و عزت ملی، روابط خارجی و فرهنگ و سبک زندگی و رسانه، اخلاق، معنویت و ارزش های اسلامی و در نهایت علم و پژوهش برگزار می شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله این همایش پر برکت باشد و حوزه علمیه خواهران همچون گذشته و به خصوص حوزه علمیه خواهران استان گلستان بدرخشد و خداوند کمک نماید تا بهترین و برترین قلم های علاقمند به نگارش متن را بر روی این مقاله در این همایش بنگارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha