جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرادی

حوزه/معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌ جنوبی گفت: مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور ۲۱ تیم از دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حمید مرادی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌ جنوبی، امروز در افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان اظهار داشت: مناظرات دانشجویی هر ساله با هدف ارتقای فرهنگ گفت‌وگو به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مناظره فرصتی برای یادگیری است، افزود: در این مسابقات دانشجویان با کار گروهی و منسجم و هدفمند آشنا شده و این مسابقات در ایجاد انگیزه، ارتقای دانش و آگاهی، تمرین و تقویت فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو بسیار تاثیرگذار است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: امسال حدود 26 تیم در این مسابقات ثبت نام کرده اند که در نهایت 21 تیم مستندات خود را برای جهاددانشگاهی ارسال کرده و در این دور از مسابقات، شرکت کردند.

مرادی با اشاره به برگزاری مسابقات در چهار روز با حضور دانشجویان دانشگاه‌های استان، از اختتامیه مسابقه در 14 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات فرهنگ ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند خبر داد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha