سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده در گردهمایی روحانیون طرح هجرت و مستقر آذربایجان‌غربی گفت: تشریح بیانیه گام دوم انقلاب از جمله وظایف مهم روحانیون است و مبلغین و منبری‌ها باید این بیانیه گام را در ماه رمضان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام محمد داداش‌زاده امروز در گردهمایی روحانیون طرح هجرت و مستقر آذربایجان‌غربی که به مناسبت آغاز ماه رمضان در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: تشریح بیانیه گام دوم انقلاب از جمله وظایف مهم روحانیون است و مبلغین و منبری‌ها باید بیانیه را در منابر تبیین کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در چهل سالگی به اوج اقتدار خود دست یافته و استقلال و عزت خود را در مقابل غرب و شرق حفظ کرده و بعد از سقوط بلوک شرق بنابه فرموده رهبر انقلاب، امروز غرب هم در حال سقوط است و باید این قدرت را در منابر برای مردم تشریح کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: دلیل این که رهبری این همه به گام دوم انقلاب اسلامی تاکید دارند این است که ما امروز وظیفه داریم زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کرده و پرچم انقلاب اسلامی را به دست حضرت بدهیم و این برای طلاب و روحانیون یک رسالت است.

وی افزود: معنویت و اخلاق از مسائل مهم مورد تاکید رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، بنابراین روحانیون در ماه رمضان با تقویت معنویت خود و با استفاده از تجربیات و نصایح بزرگان و علما، منابر را رونق بخشیده و موجب تاثیرگذاری در مردم شوند.

حجت الاسلام داداش زاده اضافه کرد: روحانیت مردم را نسبت به تهدیدات دشمن آگاه کرده و از مسئولین در جهت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب و حل مشکلات مردم  مطالبه‌گری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha