جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ مسئولان دقت کنيد با هم حول محور رهبری وحدت داشته باشيد، اختلافات را کنار بگذاريد، و به اين نكته بسيار توجه داشته باشيد كه نقد کنید، اما تخریب نداشته باشید، سخنانی گفته نشود تا دشمنان شاد شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی، در دیدار جمعی از بانوان استان تهران ضمن اشاره به شرايط اقتصادي پيش آمده اظهار گفتند: مردم بدانند حوزه علمیه و مراجع بیش از همه نسبت به وضع اقتصادی آن‌ها نگران هستند و به مسئولان تذکر می‌دهند.

ايشان در ادامه گفتند: عده‌ای با بی‌مدیریتی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و روحانیت و انقلاب بدبین کنند؛‌ تحریم هستیم ولی اغلب مسائل مربوط به تحریم نیست؛ یک مدیریت انقلابی و جهادی نياز است تا اين مشكلات برطرف شود.

معظم‌له بيانات مقام معظم‌ رهبري در مشكلات و شرايط حساس را همواره راهگشا دانسته و اظهار داشتند: این مشکلات را هم عده‌ای با ساده اندیشی و توجه نکردن به توصیه های رهبری درست کردند. همه داد زدند، دلسوزان گفتند، رهبری معظم فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید، الان هم می‌گویند به اروپا اعتماد نکنید، ولی متاسفانه باز زمزمه‌هايی به گوش می‌رسد.

ايشان افزودند: مي‌توان گفت که خوش‌بینی به آمریکا یا جهل و ساده لوحی است یا خیانتی در کار است. مردم و دلسوزان به آمریکا اعتماد ندارند.

حضرت آيت الله نوري همداني با تاكيد بر تحكيم وحدت بين مسئولين گفتند: مسئولان دقت کنيد با هم حول محور رهبری وحدت داشته داشته باشيد، اختلافات را کنار بگذاريد، و به اين نكته بسيار توجه داشته باشيد كه نقد کنید اما تخریب نداشته باشید، سخنانی گفته نشود تا دشمنان شاد شوند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha