جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کراری- معاون پژوهش حوزه فارس

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس از برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی در شیراز خبر داد و گفت: این جشنواره ۱۲ اردیبهشت ماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی حسین کراری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی در شیراز، اظهار داشت: این جشنواره فردا پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه از ساعت 10:15 الی 12:30 در سالن کوثر حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 352 نفر از برادران در جشنواره علامه حلی استانی شرکت کرده اند، افزود: از میان این تعداد شرکت کننده 495 اثر به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شده که اثر برای ارزیابی تحصیلی فرستاده شده و در پایان پنج اثر برگزیده شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه فارس به تعداد شرکت کنندگان خوهران در جشنواره علامه حلی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: 590 نفر خواهران در این جشنواره شرکت کرده اند که 512 اثر نیز به دبیر خانه فرستاده شده است، همچنین 124 اثر برای ارزیابی تحصیلی ارسال و 9 اثر برگزیده شده است.

وی برنامه های اختتامیه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در این جشنواره ابتدا حجت الاسلام والمسلمین عابدی مدیر حوزه علمیه فارس و پس از آن نیز حجت الاسلام والمسلمین حصاری نائب رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره علامه حلی و معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران سراسر کشور به ایراد سخن خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha