چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه با رعایت احترام به آداب و رسوم اسلامی و حفظ حرمت خانواده ها، فضای مجازی را می شود به راحتی کنترل کرد، گفت: کنترل فضای مجازی تدبیر انقلابی می خواهد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه «حجت الاسلام شهید مصطفی قاسمی» گفت: روحانیت مروج فرهنگ قرآن و عترت(ع) و بیداری در بین جامعه اسلامی بوده که مانعی در مقابل اجرای اهداف استکباری دشمنان اسلام است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه حوزه های علمیه سدّی در مقابل پیاده نمودن نقشه های استعماری در جوامع اسلامی بوده، افزود: دنیای کفر در هر زمانی با شیوه ای نو و شگرد جدیدی به جنگ ارزش  ها آمده و مثل همیشه روحانیت آگاه میدان دار مقابله با ترفندهای دشمنان خواهد بود.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی به دنبال قطع ارتباط اعتقادی مردم با عقبه خود یعنی حوزه های علمیه  است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه صهیونیست بین الملل برای بدبینی نمودن مردم از روحانیت اصیل، از طریق اهرم رسانه و فضای مجازی شبانه روز تلاش می کند، گفت: دشمن با اجیر نمودن منافقین و ضد انقلاب در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی، خصوصا نسل جوان جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هنوز به رمز وفاداری ملت قهرمان ایران اسلامی نسبت به روحانیت پی نبرده اند، اظهار کرد: شکست رژیم طاغوت و نقشه های خبیثانه آمریکا در خاورمیانه با صدور انقلاب اسلامی و هدایت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، صورت گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه با رعایت احترام به آداب و رسوم اسلامی و حفظ حرمت خانواده ها، فضای مجازی را می شود به راحتی کنترل کرد، ادامه داد: کنترل فضای مجازی تدبیر انقلابی می خواهد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دشمن با سوء استفاده از بی مدیریتی فضای مجازی در کشور، در حال تخریب باورها و فرهنگ اعتقادی جامعه، خصوصا نسل جوانان می باشد، ابراز داشت: چرا مسئولین نگرانی مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و دلسوزان انقلابی را نسبت به حضور دشمنان در فضای مجازی درک نمی کنند.

وی خاطر نشان کرد: کدام آدم عاقلی تمامی اسرار، هویت اعتقادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و از همه مهمتر روح لطیف جوانان را در اختیار دشمنان قرار می دهد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در پایان با اشاره به اینکه تفکر انقلابی نسل جوان متخصص که نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) بوده و در هر مشکلی ورود کرده موفق شده ایم، گفت: با حمایت عملی دولت از شبکه های اجتماعی داخلی و اعتماد به توانمندی جوانان، مشکلات فضای مجازی کشور حل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha