جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان، در پیامی شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی را به حوزه و روحانیت همدان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، مدیر حوزه علمیه استان کردستان، در پیامی  شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی را به حوزه علمیه همدان تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

روحانیت شیعه، محور اصلی بسیاری از تحولات تاریخی گردیده و افتخارات کم نظیری آفریده که دَوان تاریخ و دیوان حاکم ظلمت‌ها را سراسیمه و هراسان نموده و مواضع ضد استعماری و بیگانه ستیز روحانیت، هرگز در طول تاریخ به خاموشی و سردی نگراییده است، و امروزه نیز حوزه های انقلابی راه خلف صالح خود را در پیش گرفته و در مسیر اعتلای پرچم اسلام و تبلیغ آموزه های اهل بیت(ع) قدم بر می‌دارند.

اینجانب عروج شهادت‌گونه طلبه بزرگوار همدانی حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی را به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و جامعه شریف روحانیت، مردم غیور و سلحشور همدان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی را برای بازماندگان و خانواده ایشان مسئلت دارم.

ضروی است مسئولان، با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در اسرع وقت نسبت به ساماندهی و سازماندهی و مدیریت مطلوب فضای مجازی اقدام کنند، تا در نظام اسلامی دیگر هیچ گاه شاهد چنین حوادث تلخی در جامعه نباشیم.

عباس عربیان

مدیر حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha