پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوار غزه

حوزه/ فعالان فلسطینی با انتشار فایلی ویدیویی به رژیم صهیونیستی در مورد پایبند نبودن به تفاهمات حاصل شده برای آرام‌سازی اوضاع در غزه هشدار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه فعالان فلسطینی با انتشار فایلی ویدیویی به رژیم صهیونیستی در مورد پایبند نبودن به تفاهمات حاصل شده برای آرام‌سازی اوضاع در غزه هشدار دادند.

در این ویدیوی یک دقیقه و 15 ثانیه ای، فعالان فلسطینی در پیامی به زبان‌های عربی و عبری خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند که اگر به تفاهمات حاصل شده پایبند نباشد، بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

در آغاز این فایل ویدیویی عبارت "باید بدانید" درج شده که پشت زمینه آن هم عکسی از کنست رژیم صهیونیستی است.

همچنین در بخش‌هایی از این ویدیو شهرک نشینان صهیونیست ساکن مناطق مجاور باریکه غزه دیده می‌شوند که از ناامنی و ناآرامی اوضاع، آتش سوزی‌ها و تلف شدن محصولات خود ناله می‌کنند و از دولت رژیم صهیونیستی می‌خواهند کاری برای آن‌ها کرده و آرامش را به آن‌ها بازگرداند.

فعالان فلسطینی در واکنش به ویدیوهای تهدیدآمیز اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست خطاب به آن‌ها هشدار می‌دهند که مادامی که مردم غزه در رنج و سختی باشند، شما نیز رنگ آرامش را نخواهید دید و طفره رفتن رژیم صهیونیستی از عمل به تفاهمات حاصل شده، هرگز موجب تامین امنیت این رژیم نخواهد شد.

در این پیام هشدارآمیز دو گزینه پیش‌روی صهیونیست‌ها قرار داده شده است: یا آرامش و امنیت یا تنش و درگیری و رعب و وحشت. فعالان فلسطینی عنوان کردند که انتخاب با شماست، محاصره غزه را بردارید و به تفاهمات حاصل شده احترام بگذارید، در غیراینصورت بهای سنگینی را خواهید پرداخت.

این پیام در حالی منتشر شده است که رژیم صهیونیستی از ازسرگیری فعالیت‌های مربوط به تظاهرات بازگشت در نوار مرزی غزه از جمله ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی و فعالیت‌های خشم شب خبر داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha