جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 490883
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
تجلیل از اساتید حوزه های علمیه یزد

حوزه/ به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، از اساتيد حوزه علميه استان يزد تجليل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، از اساتيد حوزه علميه استان يزد تجليل به عمل آمد.

همزمان با سالروز شهادت آيت‌الله مطهری و هفته معلم، مدير و معاونين حوزه علميه استان يزد با حضور در منازل اساتيد اين حوزه، از تلاش های خالصانه آنها در عرصه تربیت طلاب توانمند تقدير کردند.

مدير و معاونين حوزه علميه استان يزد در اين ديدارها كه در ۴ گروه صورت پذيرفت، بر نقش اساسی خانواده های طلاب و اساتید در موفقیت های آنها تأكيد و از همراهی اين عزيزان كه در رشد و تعالی اساتید و طلاب نقش مهمی را ايفا می کنند تقدير به عمل آوردند.

در اين بازديدها حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به الگوگیری آحاد جامعه از زندگی طلبگی، تاکید کرد: خانه هر طلبه یک قرارگاه عبادی، علمی و جهادی برای اسلام است و باید ایمان، تقوا، بصیرت، اخلاق و صمیمیت در آن موج بزند.

مدیر حوزه علمیه یزد، بزرگ‌ترین خدمت را خدمت به جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: طلاب و روحانیون زندگی خود را وقف خدمت به دین و مردم کرده اند و در این بین نمی توان از نقش ارزنده خانواده های آنان چشم پوشی کرد.

اساتید حوزه علميه استان يزد نیز با تقدیر از مدیر و معاونان حوزه استان یزد بابت ارج نهادن به مقام شامخ معلم، مسائل و مشکلات خود را با آنان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha