پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مسئولان حوزه کردستان با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی با تسلیت شهادت حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، طلبه همدانی، تصریح کرد: مسئولان ذی‌ربط باید در راستای ساماندهی مسئله فضای مجازی و جلوگیری از اقدام مشابه این مورد، اقدامات جدّی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، در دیدار مدیران مدارس علمیه و پرسنل مدیریت حوزه علمیه استان کردستان، ضمن تسلیت شهادت حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، طلبه همدانی، اظهار داشت: مسئولان ذی‌ربط باید در راستای ساماندهی مسئله فضای مجازی و جلوگیری از اقدام مشابه این مورد، اقدامات جدی داشته باشند تا دیگر شاهد چنین مواردی در جامعه نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر تربیت طلاب به شکل کیفی تصریح کرد: تربیت طلاب حوزه علمیه به شکل کیفی باید در دستور کار مسئولان حوزه باشد.

وی با اشاره به تهدیدهای فراروی نظام افزود: افزایش تعداد ورودی طلاب به خاطر نیازها در همه عرصه‌ها باید به‌صورت جدی پیگیری شود تا در عرصه‌های مختلف و قابل نیاز انقلاب اسلامی طلاب و روحانیون شایسته تربیت شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان بر برخورد قوه قضائیه با مفسدان و متخلفان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان نیز گزارشی از شرح عملکرد این نهاد را به نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha