جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه

حوزه/ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: حامیان خیراندیش یزدی سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، مردم استان یزد که از اولین روزهای سال جاری کمک به سیل زدگان را آغاز کرده اند و بیش از پنج میلیارد کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تنها از طریق کمیته امداد ارسال کرده اند و صدها میلیون تومان دیگر از طریق هیئت های مذهبی و هلال و احمر و بسیج به این مناطق ارسال کرده اند.

مردم نیکوکار استان، کمک به محرومان داخل استان را از یاد نبرده اند و به هر بهانه ای از طریق مراکز نیکوکاری و کمیته امداد و مساجدکمک های خود را اهدا می کنند.

12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری(ره) و روز معلم است که فرهنگیان یزد علاوه بر دیگر کمک ها در طول سال، در طرح اکرام ایتام نیز مشارکت دارند.

غلامرضا مشعلچی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با گرامیداشت روز معلم، گزارشی از مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ارائه کرد و گفت: 421 نفراز حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در استان یزد دبیر، معلم، استاد دانشگاه و فرهنگی هستند.

وی بابیان اینکه سرانه ماهیانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین از محل کمک‌های حامیان نیکوکار به‌طور متوسط 165 هزار تومان است افزود: حامیان خیراندیش یزدی سال گذشته 10 میلیارد و 753 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به فرهنگ اصیل مردم استان یزد در انجام امور خیرخواهانه بیان کرد: مردم نیکوکار استان یزد همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آن‌ها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرح‌های مشارکتی این نهاد در امر خدمت‌رسانی بهتر به محرومان رقم‌زده است.

مشعل چی ادامه داد: هم‌اکنون 4152 یتیم و فرزند نیازمند از حمایت 14 هزار و 330 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha