شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رحیم آبادی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: امروز بزرگترین خطری که علمای اسلام را تهدید می‌کند، جریان نفاق است، که از ما استفاده ابزاری می‌کنند، تا جامعه اسلامی را به تنش وا دار کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، در همایش تجلیل از مقام معلم و مدیران و مدرسین علوم دینی اهل سنت خراسان جنوبی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) والاترین معلم اسلام بودند و متن معلمی هم قرآن است و این همه بدبختی در جامعه و بین مسلمانان برای این است که به قرآن عمل نمی‌شود.

وی ادامه داد: جریان معلمی تنها برای علمش نیست، بلکه علم آن نوری است که انسان را خاشع و متصل به خداوند می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به تمام متون قرآن توجه شود، تصریح کرد: برخی‌ها ظاهر قرآن را حفظ می‌کنند، ولی متن آن را پاره میکنند و آنچه که به نفع آن‌ها است، عمل می‌کنند و به جاهایی از قرآن کفر می‌ورزند.

حجت الاسلام رحیم آبادی، قرآن را کتاب هدایت بشریت دانست و خاطرنشان کرد: در دوران قبل از انقلاب، ایران اسلامی از اقتدار برخوردار نبود، اما امروز این عظمت و اقتدار در کشور بدلیل اینست، که حکومتی در جامعه وجود دارد، که به قرآن عمل می کند.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی در جوامع بشری دو رکن دارند، که آن دو رکن نیز حاکم اسلامی و مردم هستند و مهم ترین پیام آن هم رفتار کردن با عدالت است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه مهد شناخت اسلام و قرآن اند ،تاکید کرد: در حوزه‌های علمیه مهم است، رویکرد ما با قرآن چه باشد و حوزه‌های علمیه مهد شناخت اسلام و مهد شناخت قرآن هستند.

حجت الاسلام رحیم آبادی به اهیمت دشمن شناسی و دشمن ستیزی در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: از آمریکا و اسرائیل خطرناک‌تر، جریان نفاق است، که با اشکال مختلف مغز انسان‌ها را شستشو می‌دهند و حتی این جریان نفاق به سراغ خود پیامبر(ص) رفته است.

وی، آمریکا و اسرائیل را دشمنان علنی اسلام خواند هستند و افزود: امروز بزرگترین خطری که علمای اسلام را تهدید می‌کند، جریان نفاق است، که از ما استفاده ابزاری می‌کنند، تا جامعه اسلامی را به تنش وا دار کنند.

انتهای خبر/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha