جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 490915
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس از تحصیل ۲ هزار طلبه خواهر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت اسلام محمودی، ظهر امروز در دیدار اعضای جامعه روحانیت و مسئولان با حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور که در سالن دارالتولیه حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه علمیه به عنوان اصلی ترین نهاد ترجمان آیات قرآن محل مبارکی برای تربیت طلاب است، اظهار داشت: حوزه های علمیه رسالت هدایت جامعه را بر عهده گرفته اند، امیدواریم با همتی بلند بتوانیم این مسیر پر برکت را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در این استان برای تولید علم گام های موثری برداریم، افزود: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس امیدوار است براساس منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که افق بسیار مبارکی را پیش روی جامعه و فرهیختگان گذاشته اند، با در اختیار داشتن بیش از دو هزار طلبه خواهر در حال تحصیل و همین تعداد فارغ التحصیل گام های موثری را بردارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تصریح کرد: اگر فضایی که در حوزه خواهران و برادران وجود دارد، نظام مند شود با هماهنگی ها می توان از این ظرفیت به نفع تعالی و رشد استان استفاده کرد.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: همه ما مرهون تلاش، ایثار  و محبت های بانوان و مادران هستیم، همچنان که امام نسبت به اهمیت حضور خواهران در صحنه ها اشاره کرده اند.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم با هم افزایی بتوانیم آن چه را که نظر صاحب حوزه ها است انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha