پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست آیت الله اعرافی با  جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس، در بیانیه ای از اجرای برخی برنامه های هنجار شکن در مراسم روز بزرگداشت سعدی را انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس به مناسبت برگزاری مراسم روز بزرگداشت سعدی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بر اساس این گزارش، بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

امسال در روز بزرگداشت استاد سخن شیخ اجل سعدی شیرازی و به این بهانه مراسمی در کنار آرامگاه آن شاعر نامدار برگزار  شد که نه تنها هیچ سنخیت و تناسبی با این شخصیت والامقام نداشت، بلکه کاری سبک، بی محتوا و از  مصادیق استفاده ابزاری از بانوان محسوب می شود و مایه سرافکندگی. کاری که نه زیبنده شیراز عزیز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران است و نه متناسب با روحیه جوانان غیرتمند و انقلابی شیراز و نه سازگار با احکام نورانی اسلام.

بسیار مایه تاسف است که اداره امور برخی از مراکز علمی، ادبی، فرهنگی و هنری کشورمان به دست کسانی است که نه از تخصص کافی برخوردارند و نه از تدین و تعهد لازم.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ضمن تقبیح و محکومیت شدید این عمل ضد فرهنگی، از مسئولان ذی ربط می خواهد به این مسئله رسیدگی فوری و جدی کرده با عامل یا عاملان آن برخورد نمایند و نتیجه را به اطلاع  مردم شریف برسانند .

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha