شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 491061
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
چالش فوتبالیست مسلمان در تیم لوس آنجلس در ایام ماه مبارک رمضان

حوزه/ با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، "المنیر" فوتبالیست مسلمان تیم باشگاهی لوس انجلس از چالش روزه گرفتن همزمان با شرکت در رقابت با ۵ تیم قدرتمند سخن می گوید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» درحالی که بیش از یک ونیم میلیارد مسلمان در سرتاسر کره زمین خودشان را برای ماه مبارک رمضان آماده می سازند، محمد المنیر فوتبالیست مسلمان تیم باشگاهی لوس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا، که باید در این ماه روزه بگیرد با چالش بزرگی روبرو است.

المنیر 27 ساله که در ماه دسامبر به این تیم فوتبال پیوسته گفت: رمضان مهمترین ماه برای مسلمانان محسوب می شود.

این مسلمان اهل لیبی ضمن بیان اینکه او نیز باید همانند دیگر برادران و خواهران مسلمان در ماه رمضان به روزه داری بپردازد گفت: ما 11 ماه سال از برکات خدا بهره مند می شویم این زمانی است که سپاسگذار برکات باشیم و تسلیم او شویم و روزه بگیریم.

تیم فوتبال المنیر در ماه می و در ایام رمضان 5 مسابقه خواهد داشت. و به همین سبب نیز با تمرینات زیادی روبرو بوده و ورزشکار مسلمان باید با داشتن یک رژیم ویژه در شب (تنها زمانی که قادر به خوردن و آشامیدن می باشد) خودش را برای روزه داری آماده کند.

وی درباره برنامه خود برای روزه داری نیز گفت: من چند پروتئین مقوی را پیش از طلوع خورشید می خورم و موقع افطاری نیز با خرما و سپس شیر و گاهی اسموتی توت فرنگی و موز آغاز می کنم. سپس مرغ، گوشت، ماهی، پاستا و برنج می خورم.

 

گفتنی است: بازیکنان مسلمان در تیم های باشگاهی اروپا و آمریکا نیز در این ماه روزه می گیرند. حکیم اولاجوان یک بازیکن مسلمان در ماه رمضان و حتی در بازی مقابل تیم قدرتمند نیز روزه گرفت و حسین عبدالله مدافع تیم واکینگز در سرتاسر اردوگاه آموزشی در 2010 راه روزه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha